4 Kasım 2015 Çarşamba

Let's Read and Listen

Jack: Merhaba Vlad. N'aber?
Vlad: Fazla değil. Ben sadece benim takvime de görünüşünü duyuyorum.
Jack: Bugün sınıfları var mı?
Vlad: Sabah Evet, iki saat.
Jack: Great.Then belki beni gezdirmek olabilir.
Vlad: Neden olmasın? Nereye gitmek istersin?
Jack: Mmm, ben bu mahalle hakkında çok şey bilmiyorum ama sadece taşındı bazı shopping.I've yapmak gerekiyor.
Vlad: Gıda Alışveriş?
Jack: Ben de bazı sebze ve içecek satın almanız gerekir, ama bu mahallede orada bir güzel alışveriş merkezi bir fridge.ls hae değil mi?
Vlad: Evet, bizim mahallede bir şehirde büyük ama fiyatları biraz yüksek. Biz ilk pazari denemelisiniz. sizin için gerçek bir pazarlık İt'll.
Jack: Ben o olacak eminim.



Eyüphan Beytullah Türel 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız İçin Teşekkür Ederim

İletişim araçları